[FreeBSD] X

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Júl. 10., Sze, 18:57:14 CEST

On Wed, Jul 10, 2002 at 12:57:59PM +0200, Marton Kenyeres wrote:

> A harom gombos eger altalaban egy ritka rusnya allatfajta. A legtobb 2

<...>

Nem vitatva a fentiek igazsagat, en is bedobnam a sajat tapasztalatomat.

Nekem egy Genius Easy Mouse van, igaz, hogy soros, es ehhez eddig
ragaszkodtam is. Ez is harom gombos, de soha nem volt vele gond, hogy
mind a harom gombja mukodjon. Azt, hogy pontosan melyik protokollal
megy, nem tudom, mert a legbiztosabban az "-auto" ismerte fel mind X
alatt, mind a moused eseten. Amikor kezzel probaltam tippelni, az
rendszerint nekem se mukodott. Sajnos az is igaz, hogy egeszen a
legutobbi idokig a szoveges X config keszito program mit sem tudott a
FreeBSD-s egerkezelo sajatossagairol (es most is csak akkor tud, ha a
portsbol teszed fel, a hivatalos XFree86.org-os valtozat tovabbra se)
ezert ha futtattad a moused programot, akkor neked kellett tudni, hogy
ki kell javitani a megfelelo szekciot az X knofig fajlban. (kulonben a
ket egerdriver garantaltan osszeakadt elobb-utobb)

Az elozo levelben irt tudnivalokat en is olvastam anno, de szerencsere
sosem volt ra szuksegem. Lehet persze az is, hogy rajtam kivul mar nem
sokan hasznalnak soros egeret, ami nem nagy csoda, leven, hogy lassan
soros port se lesz mar, de akinek esetleg van a gepen, es eddig gondja
volt a harom gombos egerekkel, annak ajanlom a Genius EasyMouse-t. Annak
idejen nagyon olcso volt. A PS/2-es valtozattal nincs tapasztalatom, de
letezik ugyanebbol a markabol.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *
*      sziszi at IRCnet, #freebsd.hu, #bsd.hu              *