[FreeBSD] X

Zahemszky Gábor Gabor at Zahemszky.HU
2002. Júl. 10., Sze, 18:33:11 CEST

On Wed, Jul 10, 2002 at 12:57:59PM +0200, Marton Kenyeres wrote:

> A harom gombos eger altalaban egy ritka rusnya allatfajta. A legtobb 2
> uzemmodban mukodik, nevezetesen: M$ (2 gombos) ill MouseSytstems (3 gombos).
> Raadasul altalaban termeszetesen az M$ a default. Ha szerencsed van, olyan
> egered van, amin van egy kapcsolo amivel az uzemmodok kozott lehet valtani.
> (En eddig egyetlen egy ilyet lattam). Ha kicsit kisebb szerencsed van,

Ez elsosorban regebbi tipusoknal volt kedvelt fogas.

------------------------^ es/vagy

> uzemmodba. (Lasd: man 8 moused , -D -R kapcsolok), ha peches vagy, akkor
> pl A4 tech egered van (de mas gyartoknal is van ilyen, csak az A4 techben
> biztos vagyok, mert arra legalabb ra van irva), es az akkor valt 3 gombos
> uzemmodba, ha bootolaskor nyomva tartod valamelyik gombot.

Hozzateszem, ez _nagyon sok_ egernel van igy.  Es hogy valami hasznosat is
hozzategyek, nekem peldaul olyan soros, 3gombos Genius egerem van, ami nem
jol mukodik MouseSystems modban, de ha a moused-nek MouseMan tipusukent
adom meg, akkor jol mukodik.  (Vigyazat, a MouseSystems mod + DTR/RTS lehet
hogy jol mukodik, de utana esetleg X-ben csinal marhasagot.  E fent emlitett
eger ilyen.)

Szoval a valasz: valszeg MouseSystems tipusukent kell megadni, esetleg a
DTR/RTS vonalakkal lehet jatszani, de ha vegkepp nem megy, akkor a MouseMan-t
is erdemes megprobalni.  Ez persze eleg ocsmany dolog. moused elindit,
kiprobal, ha konzolon jo, akkor X indit, ha ott is jo ok.  Ha nem, moused kilo,
kezd elolrol mas parameterekkel.  Brr.  X alatt termeszetesen minden esetben
/dev/sysmouse eszkoz kell, es elvben moused protocol, bar nekem most a 4.2.0-s
X-szerverben auto a protokol, es mukodik.

ZGabor < Gabor at Zahemszky dot HU >

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';set $Z ;for i { [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ??? ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set $Z;for i { [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;j="$j $i";typeset +l i;};print "$j"