[FreeBSD] volt traceroute problema

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Jún. 15., P, 15:54:24 CEST

Hello,

> Most mea culpazok, mert kezdhettem volna anno is a man-nal... Szoval
> van olyan, hogy -P opcio s utana lehet UDP|TCP|GRE. Az UDP-re
> viselkedik ugy, ahogy irtam. Ez lehet akkor a default es ez nem jut
> at. A TCP-vel meg megy rendesen (ez meg a wines masinak defaultja
> lehet, amiken rendesen ment a dolog).
A winblows ICMP pinget kuld, de ezt mar megirtuk tobben is :)

Hasznalj mtr-t, de a +s-t szedd le rola, ha mas is belephet a gepre.

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758