Nyari akcio!

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jún. 15., P, 17:03:46 CEST

Udv mindenkinek!

Mig itt az urak egymas elmejet pallerozzak, en szeretnem megragadni az
alkalmat, hogy bejelentsem:

A mai napon elkeszult es egyelore a

http://petra.hos.u-szeged.hu/~sziszi/freebsd/magyaritas/

cimen erheto el a FreeBSD alaprendszerebe tartozo es eddig nem magyaritott
alkalmazasokhoz a megfelelo file-csokor. Az oldalon utasitasokat is
talaltok, hogy melyikkel mit kell csinalni. Eddig kesz: tcsh, ee, nvi,
calendar. Ha valamit kihagytam, szoljatok.

Keres1: Hasznaljatok, es lehetoleg minel nagyobb szamban jelentsetek a
hibakat es hulyesegeket, hogy minel gyorsabban elfogadhato allapotba
keruljon. A tavlati cel ugyanis (meglepoen) az, hogy minel
hamarabb bekeruljon ez a cucc a hivatalos release-be is.

Keres2: oriasi lenne, ha ezeket at lehetne helyezni valahova (mondjuk
bsd.hu?) ahol azutan is jo helyen lesznek ha en Szegedrol olajra lepek.
(hogy utana ezzel az accal mi lesz azt nem tudom)

Keres3: A calendar file-khez jo lenne meg evfordulokat gyujteni. Nezzetek pl
a nemeteknek milyen sok van... nehogy ma' mi lemaradjunk... tenyleg
hasznalja ezt valaki egyaltalan?:-)

A file-ok hasznalatahoz magyarra lokalizalt FreeBSD szukseges, mert
ekezetes betuk vannak bennuk.

Sok szerencset hozzajuk!

(S)z. a hangya
* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *