volt traceroute problema

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2001. Jún. 15., P, 15:51:16 CEST

Sziasztok!
Ha meg emlekeztek, anno kerdeztem, hogy miert ir nekem csak
egyetlen ugrast (hop), a ce'le't es semmi mast.
A tuzfal volt a gyanus, de a gizdank meg nem nezte meg, hogy
mikent.

Most mea culpazok, mert kezdhettem volna anno is a man-nal...
Szoval van olyan, hogy -P opcio s utana lehet UDP|TCP|GRE. Az
UDP-re viselkedik ugy, ahogy irtam. Ez lehet akkor a default es ez
nem jut at. A TCP-vel meg megy rendesen (ez meg a wines masinak
defaultja lehet, amiken rendesen ment a dolog).

Hat ennyi.

Zsolt