[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jan. 15., H, 18:02:44 CET

On Mon, 15 Jan 2001, Aries wrote:

> Anno a linux-flame-en flame-eltem egy joizut, hogy a GTK-ban es az X-ben
> legalabb sokat hasznalt a pixel es a fillezo rutinokat atirhatnak asm-ra,
> mert nem olyan egetrengetoen nehez, plane ha az ember kozepiskolas, es raer.
> A vitanak persze sok foganatja nem volt...

Egyreszt a GTK-t es az X-et nem unatkozo kozepiskolasok irjak, masreszt
nem csak egy platformon szeretnek, hogy mukodjon (gondolj bele, fenn
kene tartaniuk egy i386-ra, egy i486-ra, egy 5x86-ra, egy Cyrix MX-re,
egy ..., egy Athlonra, egy Pentium 4-re optimalizalt valtozatot, es ez
meg csak a PC).

> Ha van olyan rutin, amit NAGYON sokat hasznalsz, akkor erdemesebb a gcc -S
> hasznalata, es ha nem vagy megelegedve vele, akkor bele is turhatsz akar :)

Es melyik processzoron lesz az jobb a sima gcc-s eredmenynel? Es a
tobbin?
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."