[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Aries aries at bsd.hu
2001. Jan. 15., H, 13:07:49 CET

On Thu, Jan 11, 2001 at 09:43:46PM +0100, Adam Szilveszter wrote:

> Akkor mar meg is irhatnam eleve:-) Kepzeld el a Mozillat __asm-ban:-) Ugy
> vagyok ezzel, hogy ez nem lehet szempont. Marmint, meg "sima"
> programozokent se kellhet hogy ezzel kelljen torodnom. A magasabb
> absztrakcios szintu nyelveket ezert talaltak ki. Jatsszanak az asm-al azok
> akik a kernelt hackelik, meg akik 3D grafikaznak vagy compilert irnak.

Anno a linux-flame-en flame-eltem egy joizut, hogy a GTK-ban es az X-ben
legalabb sokat hasznalt a pixel es a fillezo rutinokat atirhatnak asm-ra,
mert nem olyan egetrengetoen nehez, plane ha az ember kozepiskolas, es raer.
A vitanak persze sok foganatja nem volt...

> P.S.: Te szeretsz __asm-ban programozni?... brrrr. Ez valami olyasmi, mintha
> a gepet megkernem, hogy ugyan forditsa mar le maganak amit csinalnia kell
> miutan sima emberi nyelven lediktaltam neki, mert nekem igy konnyebb...

Ha van olyan rutin, amit NAGYON sokat hasznalsz, akkor erdemesebb a gcc -S
hasznalata, es ha nem vagy megelegedve vele, akkor bele is turhatsz akar :)
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|