[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 11., Cs, 21:43:46 CET

Szia!

On Thu, Jan 11, 2001 at 09:29:45PM +0100, Hajdu Zoltan wrote:
> Ja, ha király p6/k7 kód kell, kénytelen vagy __asm -mel nekiesni.

Akkor mar meg is irhatnam eleve:-) Kepzeld el a Mozillat __asm-ban:-) Ugy
vagyok ezzel, hogy ez nem lehet szempont. Marmint, meg "sima"
programozokent se kellhet hogy ezzel kelljen torodnom. A magasabb
absztrakcios szintu nyelveket ezert talaltak ki. Jatsszanak az asm-al azok
akik a kernelt hackelik, meg akik 3D grafikaznak vagy compilert irnak.

> nasm assembler nagyon jól áll most, szinte minden újdonság
> benne van - SSE, MMX, 3dnow, stb. ,és főleg INTEL syntax!!!, a
> számomra megtanulhatatlan AT&T syntax helyett.. Mindenféle obj -
> ot tud készíteni, muxik FreeBSD-n is.

Tudom, a Quake port hasznalja is (es nem lesz tole gyorsabb, 3D hw support
hijan az X-ben. Meg persze nalam 3D gyorsitott videokartya hianyaban is:-)
De itt a kerdes nem az, hogy tud-e a toolchain ilyet generalni (szerintem
tud) hanem, hogy a rendszer tud-e vele mit kezdeni. A NetBSD-n egy asszem
tegnapi PR szerint az SSE hasznalata akar bajt is okozhatott mert a
rendszer nem tudta mitevo legyen vele. Nalunk csak siman ignoraljuk
szerintem az ilyen dolgokat... tehat a vegeredmeny: sok izzadas es majdnem
semmi haszon.

P.S.: Te szeretsz __asm-ban programozni?... brrrr. Ez valami olyasmi, mintha
a gepet megkernem, hogy ugyan forditsa mar le maganak amit csinalnia kell
miutan sima emberi nyelven lediktaltam neki, mert nekem igy konnyebb...
csak a masik oldalrol nezve... az ilyen program ugyan nem lenne gyors de
nagyon gyorsan meg tudnam irni, TV-nezes kozben is!:-))))

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *