[FreeBSD] erdemes -e mindent a ports -bol?

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2001. Jan. 11., Cs, 21:29:45 CET

Original message from: Adam Szilveszter
optimalizacioval nem
foglalkoztam, de ha jol

>Ez biztosan igy van, de itt kenytelen vagy arra az asm-ra
hagyatkozni, amit
>masok csinalnak. Hacsak nem allsz neki utana kezzel
optimalizalni:-) En nem
>az elmeletrol, hanem a gyakorlatrol (gcc es toolchain FreeBSD-n)
beszeltem,
>ahol nincs eszreveheto gyorsulas.

Ja, ha király p6/k7 kód kell, kénytelen vagy __asm -mel nekiesni. A
nasm assembler nagyon jól áll most, szinte minden újdonság
benne van - SSE, MMX, 3dnow, stb. ,és fõleg INTEL syntax!!!, a
számomra megtanulhatatlan AT&T syntax helyett.. Mindenféle obj -
ot tud készíteni, muxik FreeBSD-n is.

Hajdú Zoltán
Miskolci Egyetem, stb, stb...