[FreeBSD] sendmail kerdes

Suveg Gabor sg at bsd.hu
2001. Jan. 7., V, 12:56:32 CET

Adam Szilveszter irta 2001, Jan 07-n 09:13AM (GMT+0100)-kor
 "Re: [FreeBSD] sendmail kerdes" temaban:

a matavnetnel eleg rossz a helyzet :(
de nekem ugy kell, hogy mukodjon a dolog, hogy offline is tudjak levelet
"kuldeni".
> A problema sajnos ott van, hogy ha jol ertettem, arra kene a kolleganak ez
> a beallitas, hogy pl bsd.hu-s leveleket tudjon kuldeni. (bar megjegyzem,
igen.
> hogy erdekes modon mar kaptunk FreeBSD-s listan matavnetrol spamet, ahol
tolem nem fog menni! :)
> szerintem a gep neve biztosan nem az volt, ami a felado...) Es sajnos sok
> helyen (pl levlistak) a dialupos IP-poolok automatikusan ki vannak zarva
szinte minden normalis gep szuri a dialupos ip ket.
> mint spamgyanus helyek. (Arrol nem beszelve, hogy pl a BUGTRAQ most mar
> biztos, hogy nem fogad el levelet, ha a From: a Sender: es barmilyen mas
a sendmail -t opcioval megy is jol.
de a from es a sender ugye kulonbozik.

jo lenne, ha meg lehetne tenni hogy tudjak leveleket kuldeni @bsd.hu val
leveleket kuldeni.
> osszes fejlecet es akar egy kulso szerveren at is elkuldi, de a Mutt erre nem
> is hajlando, mert o "csak" MUA. Arrol nem beszelve, hogy pl nalunk a tuzfal
Muttot hasznalok.

szoval van otlet ?

--
Udvozlettel /  Best Regards / MfG: