[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 13., K, 12:03:18 CET

>  Csak egy otlet, mert nekem is sikerult szivnom a kerdessel, de 4.0.2
> Xfree86 alatt tokeletes. Probald meg a LANG valtozodat hu_HU-ra tenni, a
> /usr/share/locale alatt meg a hu_HU -> hu_HU.ISO_8859-2 linket
> megcsinalni. A KDE 1.X szerintem menni fog tole. Ami a fontokat illeti,
> nekem akkor ment a dolog, amikor a misc fontokat is ISO8859-2 -ben
> hasznaltam, es a font configban a magyar font path-ok elorebb voltak, mint
> a nem magyarok. Ez utobbi nem ertem miert szamitott.
Megtettem ezeket, de:

- alapbol az emlitett link letrehozasa nem segitett
- feltettem az XFree86-4.0.2_5 -t, ami utan a startx script
	a azt mondja, hogy nem talalja a "libc.so.5" -t.

Ennek hol a bubanatban kell lennie?
Vagy jo neki a linux -os is?
(talaltam egyet a /usr/compat/linux/usr/i486-linux-libc5/lib  alatt)

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966