[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Lemle Geza lemle at spike.fa.gau.hu
2001. Feb. 13., K, 09:38:23 CET

Szia!

 Csak egy otlet, mert nekem is sikerult szivnom a kerdessel, de 4.0.2
Xfree86 alatt tokeletes. Probald meg a LANG valtozodat hu_HU-ra tenni, a
/usr/share/locale alatt meg a hu_HU -> hu_HU.ISO_8859-2 linket
megcsinalni. A KDE 1.X szerintem menni fog tole. Ami a fontokat illeti,
nekem akkor ment a dolog, amikor a misc fontokat is ISO8859-2 -ben
hasznaltam, es a font configban a magyar font path-ok elorebb voltak, mint
a nem magyarok. Ez utobbi nem ertem miert szamitott.

Geza