[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 13., K, 12:23:54 CET

On Tue, Feb 13, 2001 at 12:03:18PM +0100, Fazekas Mihaly wrote:
> Megtettem ezeket, de:
>
> - alapbol az emlitett link letrehozasa nem segitett
> - feltettem az XFree86-4.0.2_5 -t, ami utan a startx script
> 	a azt mondja, hogy nem talalja a "libc.so.5" -t.
>
> Ennek hol a bubanatban kell lennie?
> Vagy jo neki a linux -os is?
> (talaltam egyet a /usr/compat/linux/usr/i486-linux-libc5/lib  alatt)

Nnnna. Itt van eppen egy eklatans pelda arra, hogy miert celszeru allando
jelleggel frissiteni az oprenceredet, ha csak teheted. (jo, persze igy nem
evi ot perc lesz az adminisztracios ido, de na es) Ez a package FreeBSD
4.2-re keszult asszem, es ott mar libc.so.5 van (mikent -CURRENT-en
is meg talan par ora hosszaig:-) ezert a regebbi es nem frissitett
rendszereken problemak vannak. Es nem, nem jo a linuxos, semmi koze hozza.

Megoldasok:

- Frissites 4.2-STABLE-re
- Upgrade kit ami most mar meg talan el is keszult, de arrol nem vagyok
  meggyozodve, hogy minden 4.x-es rendszeren mukodni fog, mert komoly
  interoperabilitasi gondok vannak.
- X portsbol forditasa. (Edzi a gepet, kellemes nehany oras/napos
  elfoglaltsag. Nalam kb 3,5 oraig tart.)

Ja es vigyazz a 4-es X-el, mert meg mindig v*c*k:-)

P.S.: Nekem a magyar betuk 3.3.6 alatt mukodnek, igaz KDE a kozelben se
volt soha. (kalapos o meg u kivetelevel, de az elmegy)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *