[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 12., H, 10:07:23 CET

Hello,

On Mon, Feb 12, 2001 at 09:54:53AM +0100, Fazekas Mihaly wrote:

> Se xmodmap, sem pedig xkbd nem fut, egyedul a KDE -nel fut a kikbd.
> Valamint az XF86config file van megszerkesztve.

A KDE nalam eppen "nem nyert", sose hasznaltam, de szerintem jo lenne, ha
prezentalnad az XF86Config file megfelelo reszet. (Keyboard section ha jol
emlekszem) egyszeruen nem hiszem, hogy a KDE nem ir oda bele valamit (bar
ha megse teszi, akkor meg alaposan megvan rola a velemenyem... mindig
huzodoztam tole valamiert...)

> A szep az egeszben az, hogy mikor telepitettem a FreeBSD -t (lassan kb.
> fel eve, akkor meg minden szep es jo volt.
> Egy koffice kiserlet utan meg semmi.

Ennek nem lenne szabad ekkorat szamitani

> Egy pill.....
> En sem vagyok hive a magyarul pofazo sw -eknek.
> Csak annyit szeretnek, hogyha egy ekezetes szot kell leirnom es
> kinyomtatnom, akkor az menjen is!
> (megj.: eddig ezt nalam egyedul az OS/2 tudta produkalni)
> Az engem egyaltalan nem erdekel, hogy "Szerkesztes" vagy "Edit",......

Nekem a FreeBSD console is jol csinalja... X-en nem szerkesztek altalaban.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *