[FreeBSD] magyar bill. X alatt ismet

Fazekas Mihaly michael at goliat.eik.bme.hu
2001. Feb. 12., H, 09:54:53 CET

> Melyik X verziot hasznalod? Milyen billentyuzettel? xmodmap vagy xkbd?
XFree86-3.3.6 (ami alapbol benne van a FrrBSD 4.2 -ben)
Valamint fent vanna:
XFree86-FontServer-4.0.1
XFree86-aoutlibs-3.3.3
XFree86-fontEncodings-4.0.1
XFree86-fontLatin2-4.0.1
XFree86-fontScalable-4.0.1
XFree86-libraries-4.0.1_2
(mindezeket a latin fontok miatt tette fel)

Se xmodmap, sem pedig xkbd nem fut, egyedul a KDE -nel fut a kikbd.
Valamint az XF86config file van megszerkesztve.

A szep az egeszben az, hogy mikor telepitettem a FreeBSD -t (lassan kb.
fel eve, akkor meg minden szep es jo volt.
Egy koffice kiserlet utan meg semmi.

> Egyet ertek, bar megjegyzem hogy az emberek nem lennenek ennyire
> elkenyezteteve, ha anno az MS nem dont ugy meg a win3.x korszakban, hogy
> lesz magyar windows is. Alban pl most sincs. Akkor minden magyar supportnak
> orulnenk. De tenyleg lehetne meg fejlodni, bar szerintem foleg a
> konzolon... (talan mert azt hasznalom tobbet)
Egy pill.....
En sem vagyok hive a magyarul pofazo sw -eknek.
Csak annyit szeretnek, hogyha egy ekezetes szot kell leirnom es
kinyomtatnom, akkor az menjen is!
(megj.: eddig ezt nalam egyedul az OS/2 tudta produkalni)
Az engem egyaltalan nem erdekel, hogy "Szerkesztes" vagy "Edit",......

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966