[FreeBSD] Sparc ?

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Ápr. 13., P, 12:21:03 CEST

Hello,

On Fri, Apr 13, 2001 at 10:37:07AM +0200, Ferenc Szentpetery wrote:

> Az altalam emlegetett uj Sun egy munkaallomas 400 ezer Ft-ert, azaz
> egy jo otthoni, vagy kozepes munkahelyi PC araert. A trukk az, hogy
> nem SCSI periferiakkal keszult, viszont 512 MB RAM van benne.
> Ennyit viszont sok intezmeny megengedhet maganak.

512MB RAM most kb. 50.000 Ft + ÁFA körül van.  Vagy mit tudom én, de olcsó.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy mégis miben jobbak ezek a Sun-ok, mint egy
normálisan összerakott PC?  Például ez a Sun, amit fent említettél.  Persze,
azt már megbeszéltük, hogy az Intel nem tud processzort csinálni, stb.
Régebben a Sun-okra mondták, hogy jobb az I/O teljesítménye, de Pentium II óta
...  na persze, van olyan Sun, ami *biztosan* jobb, de pénzbe is kerül.  A fő
kérdésem tehát:  van-e értelme?

üdv

Mico