[FreeBSD] Sparc ?

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Ápr. 13., P, 12:51:36 CEST

Miklos Niedermayer wrote:

> 512MB RAM most kb. 50.000 Ft + ÁFA körül van.  Vagy mit tudom én, de olcsó.
> Szóval az lenne a kérdésem, hogy mégis miben jobbak ezek a Sun-ok, mint egy
> normálisan összerakott PC?  Például ez a Sun, amit fent említettél.  Persze,
> azt már megbeszéltük, hogy az Intel nem tud processzort csinálni, stb.
> Régebben a Sun-okra mondták, hogy jobb az I/O teljesítménye, de Pentium II óta
> ...  na persze, van olyan Sun, ami *biztosan* jobb, de pénzbe is kerül.  A fõ
> kérdésem tehát:  van-e értelme?

Ezt konkret teljesitmenymeresekkel lehetne eldonteni, ezzel most nem tudok
szolgalni. Az Enterprise mar PC feletti kategoria, az valoban sokba kerul
(nekunk, de pl. egy amerikai programozo 1 evi fizetesebol megveheti, ugy
hogy nem ehezik). A fenti munkaallomas viszont tenyleg PC-szeru
kepzodmeny (meg a haza is olyan). A Corvina jelenleg csak Sun-on fut,
itt tehat muszaj volt ilyen venni. Egy masik helyen is akarnak venni
egy hasonlot, ha az meglesz, 1-2 hetre le tudom nyulni benchmark
celjara. Ehhez viszont segitsegre lesz szuksegem, pl. a teszteket
ki kell dolgozni akkorra, szerezni BSD-t Sparcra, stb.
Esetleg olyasmi elony lehet, hogy stabilabb a hardver minosege, stb.

SzeFe