[FreeBSD] Sparc ?

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2001. Ápr. 13., P, 10:37:07 CEST

Adam Szilveszter wrote:

> A Sol. szerintem se rossz, plane gondolom Sun hardveren (amibol sajnos
> koltseg okokbol nem sok rohangal errefele...) miert lenne az? Es az

Az altalam emlegetett uj Sun egy munkaallomas 400 ezer Ft-ert, azaz
egy jo otthoni, vagy kozepes munkahelyi PC araert. A trukk az, hogy
nem SCSI periferiakkal keszult, viszont 512 MB RAM van benne.
Ennyit viszont sok intezmeny megengedhet maganak. A gepen
Corvina fut menni, ezt mint szegedi egyetemi ember talan ismered is.
Az elozo gep egy 93-as kiadasu Sun, 64 MB-tal es SCSI-vel.
Ez allandoan swap-pel, lassu. Az uj gep viszont varhatoan nem fog swap-et
hasznalni, es az egesz (kb. 30 ezer rekord) adatbazist, ill. az indexeket
nehany lekerdezes utan memoria cache-ben fogja tartani, ezert remelhetoen
a SCSI hianya ellenere gyorsabb lesz, mint az elozo. Nem akarsz egy ilyet
vetetni az egyetemmel?

SzeFe

PS: Ugyanitt a www/mail/stb. szerver viszont FBSD.