msql port problema + FBSD muri

Memphisto szoli at netvisor.hu
1998. Okt. 30., P, 13:12:06 CET

On Thu, 29 Oct 1998, Zahemszky Gabor wrote:

> [...]
En is!

> Ez a Julien nagyon kedves fiu, egy hibajha, hogy szegeny mostanaban a
> napfenyes es dohanyfustmentes Kaliforniaban el, igy a (helyi viszonyok
> szerint alig) fustos Yes kocsmaban erosen fulladt a vegere.  Szerencsetlen
Hu, ezt en nem vettem eszre.
> amugy is elegge ki lehetett, mert korulbelul 5 mondatnyi szunetet hagytunk
> neki, amikor rolunk (ott levo negyunkrol) volt szo, ki mit csinal.  A tobbi
> idoben ot nyuztuk, a mi van benne, mi kene bele, es milyen jo lenne, ha ...
> kezdetu hulyesegeinkrol.
Ezt viszont igen!

> 	b) van _nativ_ Oracle FBSD-re, csak eppen az Oracle melyen hallgat a
> dologrol (Julien azt mondta, neki _van_ egy peldanya!)
Hogy a fene.
> 	c) valamelyik amerikai kisbank z szolgaltatasara FBSD-s gepet
> hasznal
> 	d) az M$-os Hotmail is visszaallt a FreeBSD hasznalatara, miutan az
> NT-k nem birtak az iramot
At sem alltak, csak meg probaltak portolni, de az NT-n  nem sikerult
megirni ugy hogy birja a terhelest.

> Ja.  Szoval mikor lesz az a MoHuFUG?  Bar szerintem mivel az a vege, hogy
> meeting, kell meg egy M a vegere: MoHuFUGM.  Mit szolnatok egy minden honap
> elso csutortok, este 1/2 9-kor a Yes-ben?  Csak azert ott, hogy hagyomanyt
> teremtsunk ...
Nekem megfelel, de tobb lelkesedest na meg szervezokeszseget varnek a T.
FBSD lista tagjaitol.

Sebestyén Zoltán AKA Memphisto		It all seems so stupid,
					it makes me want to give up.
szoli at netvisor.hu			But why should I give up,
                                        when it all seems so stupid?

MAKE INSTALL NOT WAR			And please avoid Necrosoft Widows