msql port problema + FBSD muri

Szabolcs Szigeti (PinkPanther) pink at fsz.bme.hu
1998. Okt. 30., P, 13:33:06 CET

On Thu, 29 Oct 1998, Zahemszky Gabor wrote:

> Megtudtunk par dolgot (legalabbis nekem ujdonsag volt nagy tobbsege).
> 1) szerinte 3.0-t nem erdemes meg nagyon eles helyre tenni - hmm.
> remelem ezt nem kell annyira komolyan venni, most probalunk elsutni valahova
> egy tobbprocis szervert, ahhoz viszont kell a 3.x

Mi tobb mint egy eve futtatunk 3.0 (snap-eket) egy dual PPro Hp vectran,
es tenyleg voltak nem jo tapasztalatok, de ugy tunt, hogy a hardware is
vacak volt (egy idoben allandoan NMI-t kapott). Sot, egyik Fbsd upgrade
utan nem ment, es vegul egy bios upgrade utan ujra ment. De egyebkent
nagyjabol mukodott. Nem tudom kizarni, hogy hardver ludas a dologban, de a
2.2.x tenyleg stabilabbnak latszott.

> Ja.  Szoval mikor lesz az a MoHuFUG?  Bar szerintem mivel az a vege, hogy
> meeting, kell meg egy M a vegere: MoHuFUGM.  Mit szolnatok egy minden honap
> elso csutortok, este 1/2 9-kor a Yes-ben?  Csak azert ott, hogy hagyomanyt
> teremtsunk ...

Benne vagyok. Felirtam a naptaramba, november 5, 20.30.

De azert legyen riasztas a listan.

szabolcs