[BSD] FreeBSD telepites problem

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
2006. Dec. 29., P, 10:37:51 CET

Lehet, csinálog egy Live CD-t (dvd irom meg nincs).
No igen a tul pici rendszer azert sem jo, mert keves forditoprogram lenne
hozza, meg c-hez is..
En meg foglalkoznek ilyesmivel, meg mas, regi vagy kicsit fura
programnyelvvel is, meg ha van annyi helyem, akar X felulet is lehet rajta
:)

Ha a mostani vinyomat sikerul kicserelni, vagyis venni masikat,
megprobalom ujra telepiteni, addig meg szerintem live cd-t keszitek es
azon ismerkedem a rendszerrel.

Ez a ,,graf'' lehet, hogy ismeros is lesz, a fosulin volt kiteve egy
perforalt ,,szamlazopapirra'' kinyomtatva meteres hosszban, a
,,Bagolyvarban'', a szamtech termeknel a folyoson. :)

Koszonom a valaszokat!
En is boldog uj evet kivanok!

Udv.
Arpi