[BSD] postfix kérdés

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Dec. 28., Cs, 14:46:18 CET

  Sziasztok!

Az történt, hogy újraindult egy gép, de a postfix-et elfelejtette
elindítani (nem volt beírva az rc.conf-ba hogy postfix_enable="YES").
Ezt észrevettem, és elindítottam a postfix-et, de sajnos csak 1 nappal
később. Van ezen a gépen egy webes felület ahonnan leveleket küldtek ki,
de jó sokat, a PHP mail() függvényével. Erről ezt írják:

http://hu.php.net/manual/hu/ref.mail.php

Láthatólag a sendmail nevű parancsot használja küldésre. A kérdésem az
lenne, hogy vajon minden kimenő levél tényleg ki is ment? Vagy ebben ne
bízzak? Sajnos nem tudom hogy pontosan milyen leveleket próbáltak meg
kiküldeni az újraindítás előtt / után; tehát ha nem ment ki mindegyik
levél akkor az nekem nagy baj lenne.

Köszi,

   Laci