[BSD] ipfw sirám

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2004. Május. 13., Cs, 20:29:33 CEST

Szia!

On Thu, May 13, 2004 at 01:21:47PM +0200, Sebestyén Gábor wrote:
> Jelentem, megoldódott minden alapvető gondom-bajom!

Na ennek nagyon orulunk. De tenyleg. :-)

> Megint tanultam valamit. Csak óvatosan a kernel forrás frissítésével!!

Na most nekem mar az egesz thread alatt volt valami ilyen gyanum (es
persze masoknak is, de nem reagaltal azokra az eszrevetelekre, hogy a
kerneled es a userland nincs szinkronban) szoval most erosits meg: ugye
nem azt hitted, hogy lehet a kernel forrast kulon frissiteni, mint egy
bizonyos L betus, ahm, kernelnel? A FreeBSD es minden BSD messze tobb
mint egy kernel, amire aztan kulonbozo "csomagokat" raknak kulonbozo
helyeken es aztan meg arra is van idejuk, hogy ezeket hellyel-kozzel mar
kulon oprencerkent reklamozzak... (I run the Debian OS... brrr) A FreeBSD
egy egesz, komplett operacios rendszer, aminel a mindent vagy semmit a
szabaly: csak egyutt mukodnek a dolgok. De persze mindez gyonyoruen le
van irva a Kezikonyvben, amit gondolom elolvastal :-)

La vida es una flor