Re: [BSD] ipfw sirám

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Május. 13., Cs, 13:21:47 CEST

Tisztelt Tagság!

Jelentem, megoldódott minden alapvető gondom-bajom!

Kivágtam az egész source tree-t a kukába, felraktam az 5.2.1-es
originál nejlonos forrásokat, kernelt paníroztam belőle és láss csodát:
működik az ipfw is!

Hogy mi volt a guba eddig? Az, hogy kernel lisztezés előtt ki mertem
adni egy "cvsup src-supfile" parancsot, ami frissített. Na, ettől aztán
minden a fejére állt, tegnap már a "config KERNELCONF" parancs se
futott le, mert a config panaszkodott, ő már mindent látott, ideje
meghalni ... :(

Megint tanultam valamit. Csak óvatosan a kernel forrás frissítésével!!

Hát ennyi, igen tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Most megint van működő tűzfalam! Ami hátravan, az a rendetlenkedő
SoundBlaster PNP és az acpi támogatás.
Üdv!

	ennyivótam