Re: [BSD] ipfw sirám

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2004. Május. 14., P, 07:32:23 CEST

On 2004. May 13, , at 8:29 du, Adam Szilveszter wrote:

> Na most nekem mar az egesz thread alatt volt valami ilyen gyanum (es
> persze masoknak is, de nem reagaltal azokra az eszrevetelekre, hogy a
> kerneled es a userland nincs szinkronban)
Valszeg nem fogtam föl a kérdésbe csomagolt célzást. Bevallom, kicsit
naívan álltam a dologhoz. Még (mindig) nem vagyok 1.0-ás júzer :D

> szoval most erosits meg: ugye nem azt hitted, hogy lehet a kernel
> forrast kulon frissiteni, mint egy
> bizonyos L betus, ahm, kernelnel?
Az igazság az, hogy egyáltalán nem hittem, eddig el se jutottam a
következtetések láncolatában. :( De ígérem, meg fogok javulni és minden
doksit rendre el fogok olvasni!

> A FreeBSD egy egesz, komplett operacios rendszer, aminel a mindent
> vagy semmit a szabaly: csak egyutt mukodnek a dolgok. De persze mindez
> gyonyoruen le van irva a Kezikonyvben, amit gondolom elolvastal :-)

Hát persze, hogy nem olvastam el! :(

Azért ezt nem egészen vágom (de magánvéleményem itt érdektelen) .. de
legyen így, legközelebb már okosabb leszek!
Üdv!

	Gábor

"ALERT! Windows not found!
[C]heers, [P]arty or [D]ance?"