[BSD] Re: kernelforgató gond

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2004. Feb. 13., P, 09:26:40 CET

Szervusz!

On Thu, 12 Feb 2004, Bdee wrote:

> Köszi mindenkinek !
>
> Nem említettem, a rendszer kifejezetten hobbi.
>
> Tán pont Szilveszter mondta pár hónapja, hogy a stabléban nem történik
> semmi érdekes. Igy mikor rájöttem , hogy jó lenne egy kicsit nagyobb root
> particíó és ezután más okokból sikeresen elcsesztem egy buildworld
> alkalmából a  deveket / kimaradt a makedev/ így nem volt cd-romom,
> döntöttem el- ha kijön az 5.2
>   váltok.
> Mivel nem vagyok profi azt se tudom, pl. hogy kell PR -t írni.

Ket modon lehetseges:
1. send-pr parancsal az adott geprol, de ehhez a sendmail-nek (vagy amire
lecserelted) kepesnek kell az adott geprol levelet kikuldenie! Egyebkent
man send-pr.

2. A http://www.freebsd.org/send-pr.html oldal kitoltesevel.

> Ezek után a kérdés már csak az mit csináljak?  Írjam be tagnak a RELENG_
> 5_2 vagy maradjon a . és aztán frissítés./az úgy is mindkét esetben kell.

A RELENG_5_2 jo megoldas, ha csak azokat a dolgokat akarod frisssiteni,
amik hibasak voltak a 5.2-RELEASE-ben. Ha kovetni akarod a fejlesztest
akkor HEAD azaz .  javasolt.

Udv:
	Janos