[BSD] Re: kernelforgató gond

Bdee bdee at vnet.hu
2004. Feb. 12., Cs, 20:50:08 CET

Köszi mindenkinek !

Nem említettem, a rendszer kifejezetten hobbi.

Tán pont Szilveszter mondta pár hónapja, hogy a stabléban nem történik
semmi érdekes. Igy mikor rájöttem , hogy jó lenne egy kicsit nagyobb root
particíó és ezután más okokból sikeresen elcsesztem egy buildworld
alkalmából a  deveket / kimaradt a makedev/ így nem volt cd-romom,
döntöttem el- ha kijön az 5.2
  váltok.
Mivel nem vagyok profi azt se tudom, pl. hogy kell PR -t írni.
Ezek után a kérdés már csak az mit csináljak?  Írjam be tagnak a RELENG_
5_2 vagy maradjon a . és aztán frissítés./az úgy is mindkét esetben kell.
Üdv:
Dezső