[BSD] Re: kernelforgató gond

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2004. Feb. 13., P, 09:39:13 CET

Szia!

Bdee wrote:
> Köszi mindenkinek !
>
> Nem említettem, a rendszer kifejezetten hobbi.

Akkor minden rendben :-)

> Tán pont Szilveszter mondta pár hónapja, hogy a stabléban nem történik
> semmi érdekes. Igy mikor rájöttem , hogy jó lenne egy kicsit nagyobb
> root particíó és ezután más okokból sikeresen elcsesztem egy buildworld
> alkalmából a  deveket / kimaradt a makedev/ így nem volt cd-romom,
> döntöttem el- ha kijön az 5.2
>  váltok.

Világos. Nem baj, ha az ember elkezd ismerkedni az új rendszerrel, és
mint írtam a teszteléssel mindenkinek segítesz. Csak azt javaslom, hogy
iratkozz fel a megfelelő levlistákra is, így megkapod az infókat időben.

> Mivel nem vagyok profi azt se tudom, pl. hogy kell PR -t írni.

Ez ügyben sehogy, de egyébként segítséget itt találsz:

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/problem-reports/article.html

És persze nem harapják le a fejed akkor sem, ha egy -CURRENT-el
kapcsolatos problémát a freebsd-current levlistára jelzel. Legfeljebb
megkérnek, hogy tegyél fel egy soros konzolt, ami, mint nemrégiben itt a
listán is olvashattuk, kifejezetten nehéz is tud lenni (pl ha ez
embernek nem működik a soros portja :-D )

> Ezek után a kérdés már csak az mit csináljak?  Írjam be tagnak a RELENG_
> 5_2 vagy maradjon a . és aztán frissítés./az úgy is mindkét esetben kell.

Te döntesz alapvetően. Ha akarod, tesztelheted a -currentet, de akkor
olvasd szorgalmasan a levlistákat. Ha elsősorban az a gondod, hogy kevés
dolog történik a stable-ban, akkor itt garantáltan nagyobb az izgalom
:-) És ha érdekel a dolog mélyebben is, akkor az idők folyamán eléggé
sok mindenbe beletnaulhatsz. Nekem elhiheted, én is így kezdtem :-)

De az 5.2.1 RC tesztelése is szép és nemes feladat, hiszen azért jó
lenne, ha végre kijönne egy olyan 5.x kiadás, ami után nem kellene
zavartan hümmögni, hogy ja lesz ez még jobb is... :-D

Üdv: