DATACAST RENDSZERHÁZ KFT.
A beérkező e-maileket tartalomszűrésnek vetjük alá. A tartalomszűrés célja, hogy felismerje azokat a leveleket, amelyek nemkívánatos tartalommal rendelkeznek, ideértve:
Fontos megjegyezni, hogy a tartalomszűrés során az adatfeldolgozás kizárólag a fenti célokat szolgálja.
A folyamat során nem kezelünk személyes adatokat, valamint az adatok semmilyen más formában nem kerülnek felhasználásra, nem kerülnek harmadik félnek továbbításra.
A tartalomszűrés megvalósítására 100%-osan tökéletes megoldás technikailag nem létezik, és valószínűleg soha nem is fog létezni.
Ez azt jelenti, hogy a tartalomszűrő lehető legkörültekintőbb beállítása mellett is:
Azon dolgozunk, hogy a fenti téves eredmények mértékét a lehető legkisebbre csökkentsük, ugyanakkor a téves eredményből származó kellemetlenségekért és közvetett károkért semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni!
A tartalomszűrő beállításánál mindig elsődleges prioritás a tévesen pozitív eredmények minimalizálása, a tévesen negatívok ellenében. Egy-egy nemkívánatos levél átengedése ugyanis a felhasználó számára sokkal kisebb kellemetlenséget jelent, mint egy fontos, legitim levél véletlen kiszűrése.
A statisztikáink szerint:
A legjobb eredmény elérése érdekében, a "több szem többet lát" elvet követve, a beérkező leveleket többrétű ellenőrzésnek vetjük alá:
A tartalomszűrés egy reakció a biztonsági fenyegetésekre. Mint minden reakciót, úgy a tartalomszűrést is megelőzi maga az "akció", tehát egy-egy új biztonsági fenyegetés (vírus, adathalászat, adatlopási kísérlet, spam, stb.) felbukkanása.
Éppen ezért, egy új biztonsági fenyegetés felbukkanását követően, az első időszakban - jellemzően néhány órán át - a tartalomszűrők hatékonysága általában meglehetősen alacsony. El kell telnie egy kis időnek, amíg a biztonsági szakemberek elkészítik a megfelelő védelmet, és az a tartalomszűrő rendszeres frissítésével elérhetővé válik, vagy, amíg a mesterséges intelligencián alapuló szűrő a tanulási folyamatának részeként képes lesz önmaga felismerni a nemkívánatos tartalmat.
A nemkívánatos tartalmak általában időszakosan, intenzív hullámokban érkeznek, melyeket hosszabb-rövidebb szünet követ. Ennek az az oka, hogy a bűnözők a tevékenységüket igyekeznek minél jobban álcázni, gyakran úgy, hogy mások informatikai rendszerébe betörve, mindig más és más helyről küldik az e-maileket. Ezen tevékenységek felismerése, valamint megakadályozása szintén időt, jellemzően néhány órát vesz igénybe. Gyakori jelenség, hogy ezeket a betöréseket és levélküldéseket az éjszakai órákra, vagy hétvégi- illetve ünnepnapokra időzítik, amikor az érintett rendszerek üzemeltetői valószínűleg lassabban tudnak reagálni.
A mesterséges intelligencián alapuló, az e-mailek tartalmát ellenőrző szűrések sokkal hatékonyabban működnek angol nyelvű szövegek esetében, mint más, ritkábban használt nyelvek, különösen a magyar nyelvű szövegek esetében.
Először is, kérjük, lehetőleg megnyitás nélkül törölje a levelet!
Amennyiben a probléma egyszeri alkalommal fordult elő, esetleg úgy kapott több nemkívánatos levelet, hogy azok érkezése óta legfeljebb néhány óra telt el, akkor kérjük, ne jelezze külön az eseményt! A tartalomszűrőkön dolgozó szakemberek, valamint a hálózat üzemeltetői már valószínűleg találkoztak a problémával, és folyamatban van a szűrők frissítése, valamint a bűnözők kizárása a hálózatról.
Amennyiben a probléma huzamosabb ideje, legalább 6-8 órája fennáll, és a nemkívánatos levelek továbbra is érkeznek, kérjük, e-mailben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
Igen, tudja, de mi ezt határozottan nem javasoljuk! A rendszerünk több száz paraméter alapján úgy van beállítva, hogy az a technikailag lehetséges legjobb módon működjön. Ha Ön - saját felelősségére - szigorúbbra állítja a tartalomszűrést, akkor valószínűleg valamivel kevesebb nemkívánatos levelet fog kapni, de jelentősen megnőhet a tévesen pozitív eredmények száma, így nagyobb valószínűséggel szűrheti ki a rendszer véletlenül az egyes legitim, fontos leveleit.
Ismételjük: az újonnan felbukkanó biztonsági fenyegetések ellen a tartalomszűrő egy rövid ideig, jellemzően néhány óráig meglehetősen alacsony szintű védelmet képes nyújtani. Ez ellen a tartalomszűrő szigorúbbra állítása sem segít érdemben. Megértését köszönjük!
Cégünk nem járul hozzá az elérhetőségei telemarketing, direct marketing, valamint ügynöki, közvéleménykutatási célú felhasználásához!
E-mail: helpdesk@datacast.hu
Telefon: +36 1 323-1605 (Call Center)
Kérjük, hogy telefonhívását engedélyezett hívószámkijelzéssel kezdeményezze!
A letiltott hívószámról érkező telefonhívások visszautasításának jogát fenntartjuk.
Általános ügyintézés:
Infrastruktúra üzemeltetési szerződéssel rendelkező ügyfeleink részére:
Operátori szolgálat, szerver- és hálózati hibák bejelentése:
Cégünk ügyfeleket személyesen csak előzetes időpontegyeztetés után fogad.