[BSD] freebsd, altq

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2019. Aug. 21., Sze, 12:18:30 CEST

Hali!

Most gyorsan belenéztem, teljesen olyan, mintha a GENERIC 12.x-ben nem
lenne benne az ALTQ, ahogy DaVieS írja. Az ipfw+dummynetes tanácsát is
csak megerősíteni tudom, akár azt is megteheted, hogy mindent a pf-fel
csinálsz, és csak ezt az igényelt vpn limitációt csinálod a másik
csomagszűrővel. (Ha pl. a pf szintaxisa vagy működési módja jobban
kézre áll.)

Zahy