[BSD] fejlődés?

DaVieS davies at npulse.net
2014. Nov. 26., Sze, 21:49:20 CET

BSD telepítője mindig is problémás volt, a régi is és a mostani, a
mostani azért "jobb" mert valami innovációt építettek bele meg ugye a
ZFS támogatás.
Őszintén szólva a BSD licenselése sok mindent felborított az utóbbi
időkben, és sajnos eléggé rövid egy életciklus (EOL) szóval éppen azzal
szívok, hogy frissítsek egy FBSD 9.1 -et, de nem adja..
Szóval így most felkerül egy Ubuntu 14.04.1 szóval -1 BSD -s gép.

Én is ezt kezdtem el használni sőt tökéletesítettem benne magam,
fejlesztek BSD -re is, megvan a maga erénye, de macerás és mostanra csak
"Mass Virtual Hosting" -ra tartom jónak, mivel az újabb hardverekkel nem
megy tökéletesen.

Szóval a tény az tény, FreeBSD macerás és nem mindig portabilis hacsak
nem VM, aki FBSD -zik és termeli rá a cuccokat mert szereti vagy mert
nincs GPL és az jó neki (anyagilag) akkor az is úgy teszi, hogy saját
magának összedob egy rendszert és VM(Virtuális Gépként) -ként
üzemelteti, mint ahogyan azt tesszük mi is.

FreeBSD unix tehát nagyon unix ami nem mindig volt 100% -ban okos döntés
mezei PC -re vagy szerverre.
FreeBSD -t ipari megoldásokban célszerű használni akkor is úgy, hogy
ahhoz már nem nyúlsz ha kész van, csak frissíted.

Viszont ha van rá elég időd és kedved szívni, masszív kis dög tud lenni,
letisztultabb és biztonságilag is ütős egy darab.

Szóval kitartás!