[BSD] fejlődés?

Berta Sándor berta at beco.hu
2014. Nov. 26., Sze, 11:31:46 CET

2014.11.25. 21:27 keltezéssel, Péchy Gáspár írta:
> Helli,
>
> ippeg végigmentem 10.1 installon, én a folyamatot lesújtónak érzem. Megfordítva a régi szlogent: csinálj valamit, amit a
> profik tudnak használni, és csak a profik fogják használni.
>
> Ha annó ezzel telepítő felülettel és lehetőséggel találkoztam volna, ma nem használnék freeBSD-t.
>
> Üdv,
> Gazsi
>
> --
> Magyar BSD Levelezőlista

Mi akasztott mi legjobban?

Eddig saját telepítő szkriptet használtam, most kíváncsiságból kipróbáltam.
Néhány ponton én is fennakadtam.
1., a billentyűzet kiosztásból "Cancel"-el kell kilépni a folytatáshoz, ami a korábbiakhoz képest szokatlan.
2., Ha egyszer lefut a zfs konfig és meg akarsz valamit változtatni, és újra kezded a telepítést akkor a korábban
elfogadott "zroot" pool-t már nem tudod létrehozni, meg kell változtatnod a nevet, mert egy hibaüzenettel elhasal.
3., A zfs választható opciói igen szegényesek. Legalább a tömörítést bele vehették volna.
A package-k telepítését nem hiányolom.
Ha a FreeNAS webes beállítási opcióit importálni lehetne, az nagyot dobna rajta.

Addig is azt hiszem maradok a telepítő szkriptnél.

üdv
berta