[BSD] fejlődés?

Adam Papai wooh at wooh.hu
2014. Nov. 26., Sze, 09:37:56 CET

Hogy oszinte legyek, en az osszes BSD telepitotol ki vagyok akadva most
mar. En is jo par evvel (10+) ezelot kezdtem es akkor olyan ertelmesek
voltak a telepitok, most pedig mar tenyleg az ember belezavarodik, hogy
most mi van? Nem tudom kontrollalni dolgokat, regen olyan jo volt, hogy
telepites soran megcsinaltam mindent szinte, most meg nincs lehetosege az
embernek egyedi konfiguraciora.

Nyilvan a meg regebbi Gentoos korszakomat pedig egyenesen visszasirom. Ott
az ember meg ugy erezte, hogy tenyleg azoknak szantak a rendszert, akik
ertenek hozza.

--
Adam PAPAI
E-mail: wooh at wooh.hu