[BSD] Mount, és egyebek

Gabor Pali pgj at FreeBSD.org
2014. Már. 29., Szo, 21:33:44 CET

> Szerintem inkább /dev/ada0s1 kellene (a 'd' és a '0' között van egy 'a' betű).

  Nem azzal van a gond.  Az ATA diszkek adX-kent elerhetoek tovabbra
is, mivel az csak egy szimbolikus link a neki megfelelo adaX eszkozre.
 FreeBSD 10.x alatt viszont mar nincs mount_ntfs(8), helyette a
mount_fusefs(8) kell es fel kell hozza rakni a sysutils/fusefs-ntfs
portot/csomagot.

# pkg install fusefs-ntfs
# kldload fuse
# ntfs-3g /dev/ad0s1 /mnt

  A FUSE modul betolteset erdemes is ezert betenni az loader.conf(5)
vagy rc.conf(5) allomanyba.