[BSD] Mount, és egyebek

Tóth Tibor cserepfalva at freemail.hu
2014. Már. 29., Szo, 20:56:40 CET

Helló! Most látom hogy regisztráltál a freebsd fórumra! :-)Kösz a tippet!így próbáltam és ezt kaptam: root at localhost:~ # mount -t ntfs /dev/ad0s1 /mnt
mount: /dev/ad0s1: Operation not supported by device-WFT? De miért? A másik:Elvileg (!) a felhasználó hozzá van adva a wheel és az operator csoportokhoz de mégsem jelenik meg az XFCE menüben a többi opció... :-(De terminálban a reboot parancs sem megy csak rootként... Az a baj hogy ilyen alap dolgok és összefüggések sehol nincsenek dokumentálva a neten de még a kézikönyben sem. Más:Egy ősöreg Dell D610-es noti használok (dokkolóval, monitorral), és a Xorg sem az igazi mert ha beállítom az 1280X1024-es felbontást akkor startxfce4 parancsra csak fekete képenyő és az egér kurzor jelenik meg DE ha Ctrl+Alt+F1-el kilépek, majd Alt+ F9-el vissza az XFCE felületre akkor meg jó!! Mit nézzek meg? Köszi! Tibor

--------- következő rész ---------