[BSD] Mount, és egyebek

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2014. Ápr. 3., Cs, 10:59:06 CEST

> Szia!

> Elvileg nem az operator csoport a preferált megoldás, hanem valami
> policy megfelelő konfigurálása, de most nem találom a leírást. Majd
> otthon megnézem pontosan. (Illetve hát ezer éve aki benne van az
> operator csoportban, annak van joga kiadni a shutdown parancsot, de
> ezt finomabban lehetett hangolni grafikus felületeken.)

A /usr/local/etc/polkit-1/localauthority/50-local.d alá kell egy
valami.pkla fájl (pl.: 10-enusername.pkla) ezzel a tartalommal.
PUTYOURGROUPHERE cseréje a saját csoportra.

[Restart]
Identity=unix-group:PUTYOURGROUPHERE
Action=org.freedesktop.consolekit.system.restart
ResultAny=yes
ResultInactive=yes
ResultActive=yes

[Shutdown]
Identity=unix-group:PUTYOURGROUPHERE
Action=org.freedesktop.consolekit.system.stop
ResultAny=yes
ResultInactive=yes
ResultActive=yes

[Suspend]
Identity=unix-group:PUTYOURGROUPHERE
Action=org.freedesktop.upower.suspend
ResultAny=yes
ResultInactive=yes
ResultActive=yes

> [...]
>
> Passz, nálam néha nem indul el már az első Terminal sem, ilyenkor
> jobb híjján Alt-F2 xterm módon csinálok terminált :-(

> A BT-hez tudtommal nincs grafikus xfce-s biszbasz, a wifihez rakd
> fel a net-mgmt/wifimgr csomagot/ports-ot.
>
> Én Bluetooth-hoz végigcsináltam azt, ami a handbook-ban benne van,
> és onnantól gyönyörűen megy (érdemes az obexapp -ot szintén
> csomagból feltenni és bekonfigurálni). Ugyan nem grafikus, de arra,
> hogy a telefonról átlőjek képeket BT-n, teljesen jól használható)
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU > -- Magyar BSD Levelezőlista

- --
Tisztelettel:
Lévai László