[BSD] Újonc kérdések Desktop témában

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Jún. 18., K, 09:55:02 CEST

Szia!

> 1. Legfontosabb: Laptopomon felajánlja a hibernálást, elég gyorsan le
> is áll, de soha sem jön vissza a "lehibernált" állapot helyette sima
> boot utáni állapot és bejelentkező képernyő fogad. Mit lehetne egy
> ilyenen hegeszteni ahhoz hogy jó legyen. Valamelyik korábbi linux
> telepítésemen ez elég jól ment. Akkor is és most is Gnome-ot
> használok.

Szerintem ez nem fog menni, de majd a többiek kijavítanak.

> 2. A notebook minden Fn+(valami) billentyű kombinációja működik,
> kivéve azt amivel a fényerőt állíthatnám a képernyőn.
> (kezdek éjjellátó lenni)

acpi_video kernel modul be van töltve? kldstat / kldload acpi_video

> 3. Thunderbirddel szeretek (szeretnék) levelezni sikerült is a
> portokból a legfrissebb 17.0.6. verziót felélesztenem, de az enigmail
> és a lightning modulok igencsak hiányoznak. Az Enigmailnál találtam
> valami hosszadalmas leírást (nem éppen kezdőknek való rövidségben)
> hogyan kéne a Thunderbirdöt újra fordítani enigmail-lel együtt, de
> nincs valami egyszerűbb lehetőség.

Az egyik lehetoseg a PC-BSD-beli nativ csomagok hasznalata (pbidir.com
asszem)
A masik, hogy ugyanugy ahogy portsbol leforditottad a TBird jelenleg
fennlevo
verziojat, ugyanugy forditsd le meg egyszer, csak kezdd azzal, hogy

make config

es itt kapcsold be a ENIGMAIL es a LIGHTNING opciokat, ugyanis
FreeBSD-n
jelenleg csak igy lehet ezeket a funkciokat hasznalatbavenni.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >