[BSD] Újonc kérdések Desktop témában

Zsolt Kúti la.tinca at gmail.com
2013. Jún. 18., K, 09:48:12 CEST

Szia!

2013/6/18 Seres Balázs <bseres at irregular.hu>

> [...]
> napi kísérletezés és guglizás sem hozott megfelelő eredményt.
>
> Asztali és laptop gépemen is PC_BSD élesítésével játszom napok óta.
> Feloldhatatlannak tűnnek az alábbi problémáim:
>
> 1. Legfontosabb: Laptopomon felajánlja a hibernálást, elég gyorsan le is
> áll, de soha sem jön vissza a "lehibernált" állapot helyette sima boot
> utáni állapot és bejelentkező képernyő fogad. Mit lehetne egy ilyenen
> hegeszteni ahhoz hogy jó legyen. Valamelyik korábbi linux telepítésemen ez
> elég jól ment. Akkor is és most is Gnome-ot használok.

Sajnos én sem tudok mást, mint guglizni (PCBSD hibernate does not wake up):
http://forums.pcbsd.org/showthread.php?t=17215
Elég általános problémának tűnik a FreeBSD-ben.
Csak azt tudom javasolni, h jelezd a PCBSD fórumon...

 3. Thunderbirddel szeretek (szeretnék) levelezni sikerült is a portokból a
> legfrissebb 17.0.6. verziót felélesztenem, de az enigmail és a lightning
> modulok igencsak hiányoznak. Az Enigmailnál találtam valami hosszadalmas
> leírást (nem éppen kezdőknek való rövidségben) hogyan kéne a Thunderbirdöt
> újra fordítani enigmail-lel együtt, de nincs valami egyszerűbb lehetőség.

A PCBSD saját csomagjait (PBI) nézted? Mert biztos vagyok benne, h ott
megtalálod készen. Egy katt, és telepítve lesz a függőségeivel együtt.

Zsolt
--------- következő rész ---------