[BSD] OFF: mips

Bukuli Norbert bukuli.norbert at gmail.com
2013. Ápr. 25., Cs, 10:33:12 CEST

Nem akarok kukacoskodni, de par dolog nem tiszta a leveledbol, legalabbis
szamomra:
 - A Cortex SOC alatt gondolom te valamilyen ARM architekturaju
berendezesre gondolsz.
 - A MIPS nem ARM
 - A fent emlitett rendszer miert nem beagyazott rendszer?

Velemenyem szerint ilyen kis teljesitmenyu rendszeren forditani vagy
linkelni nem tul kifizetodo. Persze ez attol fugg, hogy mekkora a projekt.
Velemenyem szerint egy jol felepitett keresztforditot kellene alkalmazni
forditashoz. Ennek epitesehez linux alatt a buildroot-ot vagy a gentoo-s
crossdevet tudom ajanlani. Legalabbis nekem ezzel vannak tapasztalataim.
Ha felhasznaloi modu programrol van szo, akkor pedig a hibakereseshez
erdemes gdbserver-t hasznalni.