[BSD] OFF: mips

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Ápr. 25., Cs, 10:22:33 CEST

On 4/25/2013 6:53 AM, Bukuli Norbert wrote:
> Hello!
>
> Ez is lehet problema, de ha jol ertem csak abban az esetben, ha az
> emulator mas bajtsorrendet hasznal, mint a beagyazott rendszer.

Az emultator tudja mind a kettot. Ha jol ertettem, amit nem irt le,
akkor az emulatorban leforditotta a kodot, a binarist atrakta a
hardwarre, es nem indult el (felteteleztem, hogy ha emulatorban tud
forditani, akkor a hibauzenetet is bemasolta volna, igy szo nelkul esett
el a program). Megint csak intuicio, de szerintem itt nem beagyazott
rendszerrol van szo, hanem valami Cortex-es soc-rol, amibol
medialejatszot vagy homeservert akar faragni, ez esetben sokkal
egyszerubb lenne magan a hardware-ren forditani a kodot gcc-vel, hiszen
fut rajta a linux. Az, hogy valami az emulatorban jol mukodik, sajnos
nem garancia semmire.