[BSD] Hibás könyvtár törlése

Szász Bence szasz.bence at gmail.com
2012. Május. 30., Sze, 15:17:04 CEST

Sziasztok!
A laptopomon használok FreeBSD-t és legutóbb egy port fordítása közben szállt el
valamiért a rendszer. A bootoláskor figyelmeztetést kaptam, hogy sérült a
fájlrendszer, amelyet a javasolt módon, fdisk manuális elindításával elvileg
javítottam (az fdisk tisztának ítélte másodszorra a fájlrendszert). Azonban
sajnos most sem OK minden: az éppen fordított fájlok munkakönyvtára nem
törölhető (mert sérült):
	rm -R work/ --> Invalid argument
	rmdir work/[...legbelső, elvileg üres könyvtár...] --> Invalid argument
Ilyenkor mit lehet csinálni? A fájlrendszer UFS típusú.

--
Üdv:
 Bence