[BSD] frissites xfce-4.10-re

Istvan Galgand igalgand at freemail.hu
2012. Május. 29., K, 18:35:48 CEST

On Tue, May 29, 2012 at 12:14:46PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:

> Ez lenne a "javasolt" módszer. Ettől persze elromlik a függőségi fa, de
> azt a frissítésnek gatyába kéne ráznia.

> Most én is, a 27-28-29-i kb. 3 XFCE-hez köthető szál kb nem gáz. Az a
> reboot-os dolog az látatlanban inkább X problémának tűnik, mint
> XFCE-nek. De nem biztatlak nagyon a frissítésre. Ha tudod, hogy a
> felmerült "libX.Y.Z.so not found" problémát hoygy kellenme megoldanod;
> ha tudod, hogy hol vannak az XFCE-s konfigok, tehát tudnál rendesen
> takarítani, akkor azt mondom próbálkozz vele. Ha viszont ezekkel gondod
> van, akkor az  lehet, hogy szívás :-)

> [...]

Koszonom szepen a valaszt, varok a fissitessel.
Kulonosen annak fenyeben, hogy egy teszt gepre friss telepitesu
FBSD-8.3-ra felhuzott xfce-4.1 is hasznalhatatlannak bizonyult. Ezt azert
ellenorzom, de megint egy nap, mire forrasbol lefordul minden...

Istvan
--
Mailer used: Mutt/1.4.2.3.i on OpenBSD 4.9 GENERIC#671 i386 box,
GPG: A0CC7A50 | F191 5396 9D6E 986D 6DCD B00E 730C 695C A0CC 7A50