[BSD] FREEBSD 9.0-RELEASE

SZTANKAY Zsolt stan at mail.datanet.hu
2012. Jan. 5., Cs, 10:26:12 CET

Sziasztok!

Szerverem frissít és ha van változás fordít forrást minden éjszaka, és
legutóbb 9.0-RELEASE lett az eredmény. Megnéztem az UPDATING állományt
és van benne szó, hogy változtak a meghajtó nevei, például adX helyett
adaX (20110424 bejegyzésnél). A gépet távolról frissíteném, eddig így
tettem nagyobb probléma nélkül, de ez most egy kicsit neccesebbnek
tűnik. Tehát az /etc/fstab-ba be tudom-e írni hogy mondjuk a /-t a
/dev/ad1s4 és /dev/ada1s4 alól is mountolja. Gondolok itt arra, hogy
ha az egyik nem megy, mert korábbi elnevezés, akkor mountolja az újabb
alól, ha az újabbal kezdi és sikerül, akkor úgysem mountolja a régit.
Ez mennyire kivitelezhető? Illetve valaki próbált-e már és milyen
tapasztalatokat szerzett távoli 8.2 -> 9.0 frissítéssel? Mire kell
figyelni?

Köszi,
Zsolt