[BSD] svn

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 15., Szo, 22:34:30 CEST

Hi,

2011. október 15. 21:40:34 dátummal Gabor HALASZ az alábbiakat írta:
> Nalam szigorubb a policy, olyan kornyezetben szocializalodtam. Te is
> tudod, mi garazdasagot lehet javascriptben elkovetni, az pedig, hogy az
> ember mindenfele ellenorizetlen kodot enged futni a gepen, szerintem
> meglehetosen felelotlen dolog.

  Dolog. De akkor ne tessék pöszén nézni, ha valami nem fut, pláne az
alkalmazás nyakába varrni a hibát, illetve mást erős lognézésre buzdítani.

> Ezt nem annyira tudom ertelmezni. Az, hogy a korlatozott js kezeles
> miatt valami nem fut le, az elofordul (pl a noscript countere most 2 138
> 840 mutat). Az, hogy egy alkalmazas nincs erre felkeszitve (pedig nem
> bonyolult, a szabvanyban is szerepel:
> http://www.w3schools.com/TAGS/tag_noscript.asp) bizony tervezesi hiba,
> plane, hogy pl a firebug-ot azonnal erzekeli, es ordit erte.

  Na, ez a zsákban való maratonfutás tipikus esete. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor