[BSD] ftp kliens PF mogott

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Sze. 22., Sze, 10:50:45 CEST

On 2010.09.22. 7:52, Istvan Galgand wrote:

> A pasv paranccsal nem foglalkoztam, mert úgy hittem, az ftp -p egyenértékű
> vele és úgy indítva sem jártam sikerrel.

A passive a default, de nem kapcsoltad ki az epsv4-et, amit a szerver
nem szeret, nem biztos, hogy az ftp helyesen ertelmezte azt, amit a
szerver kuldott (nem tudom, hogy a szerver egyaltalan kezdemenyezheti-e
a passive mode-ot, de most nincs kedvem rfc-t olvasni), es valoszinuleg
az is kozrejatszik, amit Zahemszky Gabor beszelt.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>