[BSD] ftp kliens PF mogott

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2010. Sze. 21., K, 20:54:49 CEST

2010.09.21. 19:37 keltezéssel, Istvan Galgand írta:

> Tényleg nem működik. A Gábor féle .netrc sem segít.

Az csak az 500-as uzenetet tunteti el..

> Most már csak azt nem értem, hogy miért találtam a neten a téma
> megoldására rengeteg anyagot. Egyikkel sem értem el sikert, csak
> elpocsékoltam kb. egy hetet.
> Akkor egyelőre ftp-zés előtt pfctl -d és máris surrognak a byte-ok.
> Ez is egy megoldás...

Megoldasnak nem neveznem, de az adott korulmenyek kozott tokeletes,
leven a router-ed ugyis natol, igy pedig az egesz firewallkodas
lenyegeben felesleges.
Ha meg proxy-t akarsz, akkor eleg az FTP_PROXY valtozot megfeleloen
beallitani, bar esetedben sok ertelmet nem latom. Meg az FTPMODE=passive
sem art.
Amelyik megoldast eredetileg te valasztottal, az helyben generalt
forgalom eseten meglehetosen maceras, abban sem vagyok biztos, hogy
egyaltalan lehetseges-e. Ennek eldontesere alaposan at kellene nezni a
pf mukodeset, es ennyit nem er.