[BSD] freebsd binary-only upgrade

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2010. Okt. 25., H, 00:09:20 CEST

 On 10/23/10 12:42, Josephus wrote:
> van x db portom amibol kiindul a rendszer, behuzza a dependencyket, es
> ha frissitem a portsot es frissulnek az alap portok akkor azokat
> forditsa ujra.

    A korabban kuldott "Mass Testing" patch-csel egyszerre tobb portot
is meg lehet adni a webes feluleten keresztul, es akkor azokat szepen
ujrabuildeli, fuggosegekkel egyutt (amennyiben valtoztak) -- de nyilvan
elotte frissiteni kell a portfat.

> security/libgpg-error tinderboxban libgpg-error.so.6 -ot produkal,
> alaprendszeren libgpg-error.so.0-at.

    Ez attol is fugg, milyen alaprendszerrel forditod a portokat.  A
Ports Tinderbox tobbfele FreeBSD verziora (sot, akar architekturara) is
tud portokat buildelni.

> Aztan kesobb modositottam az options fileon, biztonsag kedveert
> eltavolitottam a php5-extensionst de ujra hozzaadva ugyanugy behuzta
> azokat a portokat is amikre nem lenne mar szuksege

    Ez lehet momentan a Makefile butasaga miatt is.

> Marmint ujraolvasni az options fileokat a tinderbuildnek megadott
> portoknal es fuggosegeinel?

    Igen.

> Egyszer elofordult olyan, hogy az sh process kimaxolta a cpu-t es
> orakon at nem csinalta semmit, jo lett volna tudni, hogy pontosan hol
> akadt el.

    Igen, ez egy valoban egy razos eset, ilyenkor leginkabb a logok
alapjan lehet elindulni.  Vannak egyebkent olyan portok, amelyek
hajlamosak ilyenekre a Ports Tinderboxban.

:g