[BSD] freebsd binary-only upgrade

Josephus josephus at josephus.hu
2010. Okt. 23., Szo, 12:42:41 CEST

>      Nem teljesen ertem mire gondolsz.  A webes interfeszt hasznalod?
> Egyebkent nyilvan kezzel kell megadni a portokat, de azt hozza kell
> tenni, hogy a fuggosegeit automatikusan berakja a rendszer a buildelesi
> sorba.

Valami olyasmire gondoltam, hogy van x db portom amibol kiindul a
rendszer, behuzza a dependencyket, es ha frissitem a portsot es
frissulnek az alap portok akkor azokat forditsa ujra.
>      Milyen portokrol van szo?

security/libgpg-error tinderboxban libgpg-error.so.6 -ot produkal,
alaprendszeren libgpg-error.so.0-at.
print/freetype2 alaprendszeren fordul, tinderboxban nem keletkezik
gnome-libtool a work directoryban
devel/ltdl22 alaprendszeren so.7, tinderboxban so.9

>      Kulon be kell kapcsolni a Ports Tinderbox konfiguracios
> allomanyaban, hogy vegye figyelembe az options konyvtarban levo
> beallitasokat, talan ez lehet a gond.  Ha megnezed a build logot, akkor
> lathatod, hogy egyaltalan a megfelelo options beallitasokat hasznalta-e.

Az ok, bekapcsoltam, leraktam a sajat options filejaim, -O val
hozzaadtam a portokat (php5-extensions)
Aztan kesobb modositottam az options fileon, biztonsag kedveert
eltavolitottam a php5-extensionst de ujra hozzaadva ugyanugy behuzta
azokat a portokat is amikre nem lenne mar szuksege

>      Elmeletileg mindig ujra kellene szamolnia a fuggosegeket a build elott.

Marmint ujraolvasni az options fileokat a tinderbuildnek megadott
portoknal es fuggosegeinel?
>      A webes interfeszen van egy eltelt ido / varhato ido kijelzo, abbol
> lehet latni, hogy kb. hol tart a forditas.

Egyszer elofordult olyan, hogy az sh process kimaxolta a cpu-t es orakon
at nem csinalta semmit, jo lett volna tudni, hogy pontosan hol akadt el.

Jos