[BSD] freebsd binary-only upgrade

Josephus josephus at josephus.hu
2010. Okt. 5., K, 17:14:16 CEST

  Csak informaciogyujtes gyanant. Mi az ami nektek musthave egy szerver
kernelben?
Akar lehetne sajat freebsd-update-servert uzemeltetni ha >n embert erdekel.
Ami nekem pl kell: quota, mac
Opcionalis: routetables=x, dtrace ha nincs performance drop
Sajat patchek: jail quotas (elvileg 8.1-tol mar nem kell), maxlogname (>=64)

Amin bukhat a dolog, hogy en szeretek kidobalni a kernelbol nemkello
deviceokat, alrendszereket. Gondolom mas mas halokartyakat hasznal vagy
kell neki usb is, tehat ilyen teren nem egyszerusodhet a kernel.