[BSD] ZFS + RAID kártya?

Péter Stósz peter.stosz at mentat.hu
2010. Jún. 19., Szo, 14:34:57 CEST

Nem teszed raid-be a diszkeket.
Lemondhatsz az IO proc paritás számítási kapacitásáról, nem lesz rá szükség.
Mirror esetén a zfs, ha crc hibát észlel blokk olvasáskor (az egyik
diszken), visszaírja a helyes blokkot a másik diszkről olvasva. Ha raid
kártyával csináltatod a mirrort, fene sem tudja, ezt a hw hogy oldja meg.

--------- következő rész ---------